Kas veido smaržas cenu un kāpēc AZ Parfum smaržas maksā 2-3 reizes lētāk nekā parfimērijas veikalos?
Iegādājoties smaržas parfimērijas veikalos pircējs maksā par: aromāta nosaukumu, dizainu un piederību pie kāda slavena modes nama (brends), ražošanas izdevumiem, fasēšanas izdevumiem, transporta izdevumiem, noliktavu izdevumiem, vairum-/mazumtirdzniecības bāzēm, lielveikalu telpu īri, darbinieku algām, reklāmu presē un masu mēdijos, kas kopumā sadārdzina preces patieso cenu.
AZ Parfums smaržu kolekcijas cenu veido: ražošanas izdevumi, fasēšanas izdevumi, transporta izdevumi, muita un nodokļi, kā rezultātā preces cena ir 2-3 reizes zemāka par lielveikalos piedāvāto, tajā pašā laikā preces kvalitāte paliek nemainīga.
I |
|